duminică, 20 februarie 2011

Persoanele implicate

Doamna Bantry incepu imediat sa numere
pe degete persoanele implicate.

- Sir Ambrose, Sylvia Keene (fata care.
a murit), 0 prietena a ei care statea tot acolo,
Maud Wye, una din acele fete negricioase ~i
urite, dar care totusi impresioneaza - nicio-
data n-am inteles cum de reusesc sa impresio-
neze, Apoi mai ,era domnul Curle, care venise

. sa discute despre cartt cu Sir Ambrose - nis-
caiva carti rare, ciudatenii in latina, tot felul
de pergamente Invechite, Apoi mai era Jerry
Lorimer, un Iel de vecin. Resedinta sa, Fair-
lies, se Invecina cu proprietatea lui Sir Am-
brose. Si-apoi mai era doamna Carpenter, un
gen de femeie pisicuta.: intre doua virste, ras-
fatata; era -un fel de "dame de compagnie"
pentru Sylvia, mi se pare.

- Daca acum e rindul meu, si mi se pare
ca asa este, zise Sir Henry.. pentru ca stau
linga domnisoara Helier, as dori foarte mult,
doamna Bantry, scurte portrete verbale ale
tuturor celor care s-au perindat prin casa.

- Dar ... , doamna Bantry ezita.. •

- Incepeti cu Sir Ambrose, continua Sir

Henry. Cum era el?

- Era un batrin foarte distins, de fapt nici
nu era chiar asa de batrin, nu cu mult peste
saizeci, credo Era foarte deli cat ; avea inima